فاطمه زینب

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

فاطمه زینب

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

دانلود پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری بررسی فرایند تنظیم سند حسابداری پاورپوینت جامع و کامل فرایند تنظیم سند حسابداری کاملترین پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری پکیج پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری مقاله فرایند تنظیم سند حسابداری تحقیق فرایند تنظیم سند حسابداری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 176 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 15 صفحه

فرایند تنظیم سند حسابداری در این تحقیق فرایند تنظیم سند حسابداری بطور کامل براساس نمودار نمایش داده شده است و تمام مراحل هم روی نمودار بصورت ترتیبی مشخص شده است فرایند تنظیم سند حسابداری شروع تنظیم سند توسط کارپرداز دستور مدیریت خدمات پشتیبانی دستور رئیس امور مالی آیا تامین اعتبار انجام می گیرد؟ بله خیر رسیدگی رسیدگی ادامه ادامه 1 آیا واخواهی دارد؟ خیر بله تامین اعتبار نهایی پیگیری و اصلاح موارد ایراد توسط کارپرداز صدور سند تامین اعتبار نهایی رسیدگی سند صدور سند رسیدگی سند تکمیل امضاءروکش سند صدور چک تکمیل امضاءروکش سند صدور چک
2 فرایند تنظیم سند حسابداری فرایند قرادادهای جاری شروع درخواست توسط واحد اعلام نیاز به واحد امور قراردادها جهت عقد قرارداد تایید مسئول مربوطه تایید مدیر امور عمومی ادامه 1 فرایند قرادادهای جاری اخذ سه فقره استعلام توسط امور قراردادها تنظیم و امضا ءصورتجلسه استعلام به همراه اعلام برنده توسط امور قراداها تنظیم پیش نویس قرارداد (امور قراردادها) ارسال به واحد حقوقی و بودجه جهت تامین اعتبار و تایید ارسال به واحد حسابداری جهت کنترل نهایی اخذ تضامین مورد نیاز توسط واحد مالی 2 فرایند قرادادهای جاری تهیه نسخه اصلی قرارداد و امضاء آن (امور قراردادها) درخواست واحد مربوطه یا پیمانکار مربوطه جهت دریافت وجه دستور پرداخت مدیر آیا واخواهی دارد؟ بله خیر پیگیری و اصلاح موارد ایراد توسط کارپرداز تامین اعتبار نهایی تامین اعتبارنهایی صدور سند 3 فرایند قرادادهای جاری صدور سند رسیدگی سند تکمیل امضاء روکش سند صدور چک رسیدگی سند تکمیل امضاء روکش سند صدور چک 4 فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون شروع تایید مسئول مربوطه تایید مدیر امور عمومی ارسال به اداره تدارکات آیا تامین اعتبار توسط حسابداری به مدیریت انجام می گردد؟ خیر بله تا زمان تامین اعتباراز طریق واحد بودجه فرایند قابل انجام نمی باشد. اعلام به اداره تدارکات ادامه 1 فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون انجام کار توسط پیمانکار تایید کار توسط مسئول مربوطه تهیه امضاءصورتجلسه انجام کار تکمیل کلیه مدارک توسط کارپرداز 2 درخواست تخصیص از واحد بودجه صدور تخصیص توسط واحد بودجه ادامه فرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیون 3 درخواست وجه از مدیریت مالی ستاد دریافت چک از مدیریت مالی آیا واخواهی دارد؟


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.