فاطمه زینب

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

فاطمه زینب

یکی دیگر از فروشگاهای دانلودی یوسف عزیزی

پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ

دانلود پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ بررسی سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ پاورپوینت جامع و کامل سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ کاملترین پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ پکیج پاورپوینت سوالات
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 513 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه) بخش تاریخ

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 27 صفحه

سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم
(دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ



بسم الله الرحمن الرحیم توجه : همکار گرامی این سوالات برای آزمون های دوره ای و انجام آزمون های کتاب باز و استفاده در اجرای برخی روش های فعال مانند همیاری (کارایی تیم ) و... طراحی شده است . از ارائه آن به صورت سوال به همراه جواب در کتاب ویا ارائه پاسخ مستقیم از طرف دبیر به دانش آموزان جدا خودداری شود. سوالات درسطوح اول حیطه شناختی طرح شده است ،در انجام امتحانات نوبت و رسمی در سایر سطوح حیطه شناختی (فرا دانشی) نیز حتما باید سوال طرح شود . با تشکر درس 9 1- اسلام در .............و در میان مردمی که در جهالت و نادانی به سر می بردند ، ظهور کرد . 2- تلاش و مجاهدت 23 ساله رسول خدا و اصحابش چه اهدافی را با خود به همراه داشت ؟ 3- موقعیت جغرافیایی شبه جزیره عربستان را بنویسید ؟ 4- شهر های مهم عربستان کدامند و در کجا قرار دارند ؟ 5- مردم عربستان قبل از اسلام از چه راه های مختلفی نیاز های روزانه خود را تامین می کردند ؟ 6- چه شهر هایی بعنوان دو ایستگاه مهم تجاری بر سر راه جنوب به شمال شبه جزیره عربستان به شمار می رفتند ؟ 7- زندگی قبیله ای در میان عرب ها از چه اهمیتی بر خوردار بود ؟ 8- عصر جاهلیت به چه دوره ای از تاریخ عربستان گفته می شود ؟چرا ؟ 9- عقاید مذهبی عرب ها قبل از اسلام چگونه بود ؟ 10- دین اسلام در کدام محیط اجتماعی و فرهنگی ظهور کرد ؟ 11- حضرت محمد (ص) در خاندانی شریف و محترم در شهر ...........به دنیا آمد . 12- چرا به حضرت محمد (ص)، امین لقب داده بودند ؟ 13- حضرت محمد (ص) چرا به غار حرا می رفت ؟


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.